Αν και μετρά μόλις ένα χρόνο ζωής, ήδη το πελατολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνει τουλάχιστον 20 από τους μεγαλύτερους προμηθευτές προϊόντων λιανικής.
Νέα δεδομένα στη διαχείριση των πληροφοριών για τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα μέσω των καναλιών λιανικής πώλησης εισάγει η Keyvoto, μία ταχέως αναπτυσσόμενη retail tech εταιρεία.
Η Keyvoto, που πλέον εξελίσσεται σε πολύτιμο σύμμαχο των εταιρειών του λιανεμπορίου, ξεκίνησε από τους ‘Ασπα και Γιώργο Παπαδημητρίου το 2022 όπου και άρχισε να διαθέτει την πλατφόρμα της σε πελάτες στην Ελλάδα. Αν και μετρά μόλις ένα χρόνο ζωής, ήδη το πελατολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνει τουλάχιστον 20 από τους μεγαλύτερους προμηθευτές προϊόντων λιανικής (όπως η Procter & Gamble, Nestle, Henkel, Reckitt, AS Firm κα), οι…