Η Influ2, η πρώτη διαφημιστική πλατφόρμα που βασίζεται στην στόχευση επιλεγμένων εταιρικών στελεχών, ανακοίνωσε σήμερα γύρο χρηματοδότησης ύψους 3,4 εκατ. δολαρίων.
Η Influ2, συνιδρυτές της οποίας είναι ο Dmitri Lisitski (CEO) και ο Vladimir Mikhalko (CTO), προσφέρει τη δυνατότητα σε εταιρείες B2B (enterprise to enterprise) να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε εξατομικευμένη βάση, επιλέγοντας να στοχεύσουν τους υπεύθυνους που λαμβάνουν αποφάσεις.
Αυτός ο γύρος χρηματοδότησης ενισχύει το στόχο της Influ2 για προώθηση των προσωπικών λύσεων μάρκετινγκ. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν συχνά τα τμήματα μάρκετινγκ μιας εταιρείας είναι ότι δεν ξέρουν ποιος κάνει κλικ και κατά συνέπεια ποιος ενδιαφέρετε για τις διαφημίσεις τους. Επομένως ο αριθμός των κλικ δεν μετατρέπεται σε…